czwartek, 23 lipca 2015

weekend w Poznaniu

Cześć!
Podczas, kiedy nie było mnie na blogu wiele się działo i po prostu nie wiem, o czym napisać. Mimo, że mamy już prawie połowę wakacji nie udało mi się jeszcze nigdzie wyjechać, ponieważ wszystkie wyjazdy zaplanowane mam na sierpień. Miesiąc temu, kiedy zbliżał się koniec szkoły wybrałyśmy się z przyjaciółkami na weekend do Poznania. Nigdy wcześniej tam nie byłam i muszę przyznać, że to bardzo urocze miasto! Świetnie się bawiłyśmy i na pewno kiedyś ponownie odwiedzę Poznań. :) Poniżej wrzucam kilka zdjęć z wyjazdu.

















Tak jak pisałam, kolejne wyjazdy mam zaplanowane dopiero na sierpień, czekają mnie mazury, odwiedziny przyjaciółki w Legionowie i wyjazd nad morze. A co u Was, jak mijają wakacje? :)

4 komentarze:

  1. Poznań to piękne miasto też niebawem tam jadę na zakupy. :D Miłych wakacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega pozytywne zdjęcia!:)

    Zapraszam do mnie:)
    www.geometrycznie.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjemne, pozytywne, pamiątkowe zdjęcia! :)
    Myślałam po rynku, że to Wrocław, a tu patrzę.. POznań, bardzo podobne miasta! :)
    Obserwuję. :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi.
    Nowa sesja zdjęciowa z wilczurami pt. ''Red riding hood'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/07/red-riding-hood.html

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz, każdy czytam. :) Jeśli podoba Ci się mój blog, możesz dodać mnie do obserwowanych. Proszę, nie spamuj tym, żebym weszła na Twojego bloga i tak to zrobię! :)